Застарілі та зношені передні кільця можна замінити на більшості кривошипів. Це часто трапляється з перемикачами, оскільки знос вищий, ніж у ступінчастих передач або одношвидкісних велосипедів. Особливу увагу слід звернути на кілька деталей: чи має головне кріплення на 4 або 5 отворів? Чи має діаметр ділового кола 130 мм, 110 мм, 104 мм або навіть менше чи більше? Чи повинен він бути сумісним із Shimano або Campagnolo і підходити для приводів зі швидкістю 7/8, 9/10 або ступінчастою передачею? Як правило, така інформація штампується на боці старої передньої головки, щоб нею, як правило, легко обмінюватися.
Зубчасті кільця - шестерні тримають все в русі
Їх знають усі, і вони потрібні кожному, щоб вміти їздити на велосипеді. Ланцюги є серцем велосипедного приводу, і без цього чудового винаходу їзда була б неможлива. Незалежно від того, чи це одноколісні велосипеди, велосипеди зі втулкою або перемикача передач, передниця завжди відіграє важливу роль. Вибір правильної передньої головки, звичайно, залежить від типу перемикання передач і в якій зоні використовується велосипед.
Ланцюги на гоночних велосипедах
Наприклад, на гоночних велосипедах зазвичай встановлюються передні кільця від 30 до 53 зубів, оскільки вони в основному їздять по асфальту і зазвичай мають пряму ділянку, тобто без необхідності багато підніматися в гору або вниз.
Ланцюги на гірських велосипедах
На гірських велосипедах три передні кільця зазвичай мають 22, 32 і 44 зуба, тому що ви використовуєте їх на дуже різних поверхнях, переважно на піску або на горбисті, і вам потрібно інше передавальне відношення та більше передач, ніж, наприклад, на гонках. велосипеди.
Ланцюги на трекінгових велосипедах
26, 36 і 48 зуби дуже популярні на трекінгових велосипедах. Але кількість зубів на окремій передній головці змінюється в залежності від точної області використання. Тому що кількість зубів на передній головці та зубців на шестерні визначає переклад. При підборі від 20 до 61 зуба можна помилитися, але, як відомо, спроба важливіша за навчання, при цьому амбітний водій покладається на математику, а не на випадковість. Для неквапливого велосипедиста і для тих, хто вранці отримує бутерброди на старому велосипеді, це не так важливо, як для амбітного спортивного водія чи навіть професійного гонщика.
Але який правильний?
Все залежить від того, на чому, де і скільки ви хочете їздити. Асфальт, пісок, ліс чи все разом? Вирішальним для вибору передніх кілець є не тільки переміщення, а й відстань, яку проходить за один поворот кривошипа. Це можна визначити математично з окружності веденого колеса та перекладу. Дешева передня головка зазвичай постійно з’єднана з правим кривошипом і, на жаль, не підлягає заміні окремо. Крім того, дешевий варіант зазвичай не має належної якості. На жаль, вони тоді більш схильні до зношування або навіть поломки, і якщо їзда на велосипеді трохи інтенсивніше, не радимо зберігати не в тому місці. Але коли справа доходить до шестерні, то краще зосередитися на якості, ніж на кількості, тому що і тут є великі відмінності. Є шестерні, які можна вставляти в розетку, вкручувати або приклеювати. Приклеєний варіант начебто непоганий, але якщо його потрібно змінити, то зазвичай це можливо лише за допомогою повітродувки, щоб послабити клей, а це точно не в кожному будинку. Найчастіше передня кільця кріпиться до частини кривошипа, яка називається зірочкою. На кривошипі є отвори для кріплення, до яких часто можна прикріпити два-три варіанти передньої кільця. У розкішних версіях кривошипів шатунна зірка є замінною, що потім виправдовує ціну. Який матеріал найкращий? Передня ланцюга зазвичай виготовляється зі сталі, Дюралюміній або, дуже рідко, з титану. Є навіть особливий варіант, а саме карбон. Або головна передня головка повністю виготовлена з вуглецю, або ви можете використовувати так звані прецизійні передні кільця, які в основному фрезеровані з ЧПУ і покриті лише вуглецем. Деякі передні кільця в комплекті мають засоби перемикання або зуби, які називаються засобами для лазіння, які мають різні розміри та різний тип шліфування зубів. Існують передні кільця в найрізноманітніших кольорах, оскільки більшість матеріалів можуть бути кольоровими або анодованими. Тому на будь-який смак знайдеться щось індивідуальне. Дуже важливо регулярно перевіряти окремі зуби. Залежно від матеріалу вони зношуються швидше або повільніше, Але для вашої власної безпеки ви повинні після кожної поїздки перевіряти, чи зуби все ще оптимально вбудовані в ланцюг, чи вони вже мають ознаки зносу. Звичайно, алюміній більш сприйнятливий до цього, ніж сталь, але він легший. Також може статися, що окремі зубчики вже втратили свою точку, тобто стали круглими, і тоді цей маленький зубчик більше не може належним чином утримувати ланцюг і ланцюг може зіскочити з листка, а це може бути дуже небезпечно при швидкій їзді. Окремі зуби також можуть вириватися, тому потрібно швидко знайти заміну. Також робилися спроби з різними формами, не круглими, як зазвичай, а овальними. Тоді вони мають іншу криву крутного моменту і повинні зробити сходинку більш ергономічною. Іноді овальні форми можна зустріти в різних дисциплінах велоспорту, але поки що вони не змогли переважати над звичайними круглими варіантами. У порівнянні з овальною версією, яка була дуже популярна в 80-х, звичайна форма має овал, який зміщений приблизно на 80 ° у напрямку обертання. Загалом, передня головка є однією з найважливіших складових велосипеда, і її слід вибирати саме з урахуванням діапазону вимог.