Велосипедна рульова колонка - функціональний узел, без якого велосипед тільки їхав прямо, не маючи нагоди розвернутися в бік. На цьому велосипеді ви не поїхали, ми поїхали не з того боку, а не по дорозі. Якби ви повертали, ви б зупинилися і керували без велосипеда, як швидко ви йшли з собою на стороні.
Рульовий Механізм
Рульова колонка містить усі необхідні компоненти для керування. Він містить наступні елементи.
• Головна Труба - Для Керування Своїми Руками Велосипедиста Під Час Руху. На Ньому Аксесуарі Та Гаджеті.
• Стрижень - Укорочена Трубка, До Якої Скоба «Приклеюється» За допомогою Гвинта Або Наводитися Замком Сама Стяжка.
• Опорна Труба - Частина З Внутрішніми Кріпленнями, Жорстко Закріплена На Вилці. Це, у свою чергу, утримує Переднє Колесо Велосипеда. Рульове Управління Збігається З Обмотками У Деякій Мірі Вгору І Передньою Виделкою У Правильному Напрямку При Русі.
• Чашка Lenk - Велика Трубка, Яка вже є частиною каркасу. Для Стабільної І Безперебійної Роботи всього механізму, який «посаджується» на корпус з кульковими підшипниками.
• Комплекти Запас – Верхній І Нижній – Не Дають Керму Вісіті. Конічні Опори Стикаються З Осадом.
Існує 4 типи рульових механізмів: різьбові, безрізьбові, вбудовані та напівінтегровані. Кожен із цих різновидів структурований наступним чином.
В этой категории нет товаров.