Велосипедна рульова колонка - функціональний вузол, без якого велосипед тільки їхав прямо, не маючи можливості розвернутися в бік. На цьому велосипеді ви не поїхали, ми поїхали не по той стороні, а не по дорозі. Якби ви повертали, ви б зупинилися і керували без велосипеда, як швидко ви б йшли з собою на стороні.
Рульовий Механізм
Рульова колонка містить всі необхідні компоненти для керування. Він включає наступні елементи.
- Головна Труба - Для Керування Своїми Руками Велосипедиста Під Час Руху. На Ньому Аксесуари Та Гаджети.
- Стержень - Укорочена Трубка, До Якої Скоба «Приклеюється» За Допомогою Гвинта Або Приводиться Замком Сама Стяжка.
- Опорна Труба - Частина З Внутрішніми Кріпленнями, Жорстко Закріплена На Вилці. Це, В Свою Чергу, Утримує Переднє Колесо Велосипеда. Рульове Управління Збігається З Обмотками В Деякій Мірі Вгору І Передньою Вилкою В Правильному Напрямку При Русі.
- Чашка Lenk - Велика Трубка, Яка Вже Є Частиною Каркаса. Для Стабільної І Безперебійної Роботи Всього Механізму, Який «Посаджений» На Корпус З Кульковими Підшипниками.
- Комплекти Запас - Верхній І Нижній - Не Дають Керму Висіти. Конічні Опори Стикаються З Осадом.
Існує 4 типи рульових механізмів: різьбові, безрізьбові, вбудовані та напівінтегровані. Кожен з цих різновидів структурований наступним чином.
В цій категорії немає товарів.