Жіночий комфортний

Готовий до видачі

Велосипед 26 "Ardis Lido

Ardis LIDO 26" відмінний  дорожній велосипед за найкращою ціною, для комфортного..

8 750 грн

Готовий до видачі

Велосипед 26" Ardis New Betty

Чудово стильний і неймовірно зручний велосипед ARDIS New Betty 26, цільова аудиторія якого – дівчата..

12 155 грн

Потрібно уточнити наявність

Велосипед 28" Crossride Comfort

Чудовий велосипед для тих, хто воліє велопрогулянки маршрутами, що пролягають дорогами з рівним асфа..

7 900 грн

Показано 1 по 3 з 3 (Всього сторінок 1)

Жіночий комфортний

Чи потрібні жінкам велосипеди особливого дизайну?

 

Конструктор рам, виробник велосипедів на замовлення, веломеханікі і фахівець з трудотерапії Ліз Коулбрук пояснює, який велосипед ідеально підходить для жінок-велосипедисток, і розглядає популярність велосипедів з індивідуальним дизайном для жінок (WSD).

Як жінка, яка почала займатися велоторговлей в середині вісімдесятих, я все ще тут тридцять років потому і рада, що мене попросили поділитися з вами своїми думками з цього приводу. Коли мені було 35 років, я вирішив перекваліфікуватися на терапевта. Я швидко перейшов на рівень Senior 1, але я завжди відчував ностальгію за роками, проведеними в ВЕЛОТРЕЙД. Зіткнувшись із завданням пройти 81-сторінкову оцінку соціальних послуг з клієнтом, я вирішив, що цього достатньо, подав повідомлення і повторно увійшов в циклічну угоду. Отже, ця стаття написана, ймовірно, єдиною в світі жінкою-конструктором рам, що має кваліфікацію ВІД.

 

По суті, «жіночі велосипеди» створені з урахуванням пропорцій середньої жінки. Термін «спеціально для жінок» використовується при описі дорожнього велосипеда або гібрида, який потенційно може бути помилково прийнятий за чоловічий - знаю жахливе вираження! Але ви розумієте, про що - рама з поперечиною або верхньої трубкою.

 

Історично склалося так, що розмір велосипеда залежить від довжини підсідельної труби. Однак це стало більш «плавним», коли в моду увійшли похила верхня труба / компактна рама. Зараз ми часто говоримо про «віртуальної довжині верхньої труби», що, мабуть, дуже збиває з пантелику, якщо ви не росли з розумінням довжини верхньої горизонтальної труби, як це видно на класичних рамах 1900-1980 років. Але в дев'яності роки ми перейшли на Розмір оправи в стилі футболки був, мабуть, більш корисним для непрофесіонала. Жіночий розмір буде варіюватися від XS S M L, але нікуди не дітися, ми як і раніше сильно відрізняємося по довжині ніг, ширині плечей, довжині спини і ширині стегон, не кажучи вже про загальному зростанні, віці, впевненості і гнучкості!

 

Що таке жіночий дизайн і чому це важливо?

Ну, все починається з середньою жінки - Ха! Я чую, як ти плачеш, що в середньому? Точно. Щоб виявити і вивчити деякі відмінності більш детально, давайте розглянемо деякі загальні фізіологічні відмінності, але я знаю, як і ви, що в дійсності ми всі перебуваємо в величезному континуумі.

 

Довжина спинки

Як правило, жінки мають більш довгі ноги і коротшу спину, а чоловіки - коротші ноги і довшу спину. Це вже обмежує, оскільки я думаю про кількома жінками, яких я знаю, з довшою спиною і більш короткими ногами. Але давайте відкинемо цю думку і продовжимо. По суті, нестандартний «жіночий» шосейний велосипед, призначений для одноденних поїздок або занять спортом, буде мати більш коротку верхню трубу і винос керма, ніж версія для чоловіків порівняльного розміру. Це означає, що вершник повинен відчувати себе комфортно з точки зору «досяжності», що є виразом, використовуваним для опису горизонтального відстані від сідла до керма.

 

Якщо досяжність занадто велика, будь-який (незалежно від статі) буде відчувати себе «розтягнутим», і це буде відчуватися протягом 30 хвилин після їзди як напруга / біль в шиї і верхньої частини спини, плечах і плечах. Тіло буде намагатися знайти найменш напружене становище, в результаті чого гонщик буде тримати кермо на «вершинах», а не притискати перетинку рук до гумових кожухам гальм. Вершник може навіть спробувати утримувати поперечини кінчиками пальців пазуристим хватом.

 

Якщо досяжність занадто мала, вершник буде відчувати себе обмеженим, і контрольними ознаками буде або відчуття, що ваша дупа зісковзує з задньої частини сідла, або павутина ваших рук повзе вгору по гальмівним ковпаків, як богомол. !

 

Висота сідла і висота керма

Звертаючи нашу увагу на довжину ніг, я згадав, що жінки, як правило, мають більш довгі ноги і коротшу спину. Таким чином, може знадобитися установка сідла помітно вище, ніж задана висота керма. Це відстань від верху сідла до землі в порівнянні з верхом керма до землі має становити «перепад» не менше 25 мм, тобто кермо встановлюється трохи нижче сідла. Але це відстань буде варіюватися в залежності від довжини і гнучкості вашої спини. Чим довше і гнучкіше ваша спина, тим глибше може бути це «падіння». Якщо крапля виявиться занадто глибокою, ви відчуєте її шиєю, намагаючись дивитися вперед.

 

Чи можна підняти кермо? Ну, це залежить від конфігурації виносу і відповідних розпірок, а також від довжини рульової труби рами. Мій досвід конструювання оправи, що вміщає щодо мінімальне «падіння» для жінок з більш короткою спиною і довгою ногою, полягає в наступному: я вибираю похилу верхню трубу, щоб забезпечити вільний зазор і переконатися, що рульова труба досить довга, щоб не дивитися непропорційно. На мій погляд, немає нічого потворніше, ніж коротка рульова колонка з подовжувачем керма і купою проставок. Але якщо це те, що вам потрібно, щоб відчувати себе комфортно, це набагато важливіше, ніж "зовнішній вигляд".

 

Ширина плечей

За великим рахунком, у жінок плечі вже, ніж у чоловіків. Тому жіночий велосипед повинен мати пропорційно вужчий кермо. Широкий кермо розсовує руки вершника і фактично служить для утримання більшої кількості повітря під час їзди - як вітрило - буквально змушуючи вас пробивати велику діру на вітрі. На щастя, у нас є лікті, тому навіть самі широкоплечі з нас можуть звести до мінімуму розмір пробивається нами діри. Чим менше пробито отвір, тим менше опір вітру. Дуже важливо, коли ви займаєтеся гонкою на час або бігаєте на велосипеді. Кермо, який мені особливо подобається, має невеликий виступ до опущеною частини, що робить спуск більш стабільним, так як руки гонщика трохи ширше.

 

Жіночі руки зазвичай коротше чоловічих, тому ідеальний стиль керма передбачає менший радіус дії з точки зору відстані від верхньої частини керма до точки кріплення гальмівних важелів і, в ідеалі, дрібніший перепад, який є відстанню від верхньої частини керма. кермо в опущене положення. Цей стиль керма зазвичай називають «коротким і неглибоким».

 

Розмір руки

У жінок руки зазвичай менше, ніж у чоловіків. Мало хто з нас знають, що існують невеликі змінні гумові блоки, які ефективно скорочують відстань від керма до гальмівного важеля, роблячи його трохи ближче і, отже, легше захопити. Пам'ятайте, що ці двофункційні гальмівні важелі розраховані на звичайну чоловічу руку. Якщо у вас зовсім маленькі руки, спробуйте попросити продавця встановити більші блоки регулювання гальм, щоб зменшити виліт.

 

Форма сідла

Ймовірно, це найважливіший компонент жіночого велосипеда. Сідло, яке підходить за розміром і правильно спроектована для передбачуваної мети, схоже на вибір правильного взуття. І знову узагальнення: у жінок сідельні кістки зазвичай ширше, ніж у чоловіків. Технічне назву сидячих кісток - сідничні горби - дві вигнуті кістки, розташовані як дві сторони трикутника. Це кісткові структури таза, які «контактують» з сідлом. Ось в чому справа: чим більше ви сидите, тим більше відстань між цими кістлявими точками дотику. Чим більше ви нахиляєтеся вперед, тим вже стають точки контакту. Ось чому велосипед в голландському стилі має широке сідло, а шосейний велосипед - більш вузьке.

 

Там, де ви бачите центральну канавку або виріз на сідлах - святкуйте - добре спроектований, цей брак ділянку служить для зменшення тиску на м'які тканини і нерви в наших нижніх регіонах. Велошорти мають м'які вставки і призначені для носіння на шкірі, тому без штанів, будь ласка! Я регулярно чую про людей, які носять штани під шортами з лайкри. У кого-то, кого я знаю, під час їзди на витривалість розвинувся абсцес, коли шов штанів проходив прямо під сидячими кістками. Якщо ви не носите м'які шорти або лайкри, зверніть увагу на велосипедні штани з листівці і / або сидіннями подвійної товщини.

 

Інші комплектуючі

Останній фактор, який слід згадати, - це довжина шатуна і висота каретки. Коротше кажучи, чим ви коротше, тим важливіше це. Тим, хто молодше 5 футів 5 дюймів, буде набагато зручніше їздити на шатуне діаметром 165 мм або менше. Більш короткий шатун дозволяє нижньому кронштейну бути нижче, але будьте обережні з великим Q-фактором, так як це змусить нижній кронштейн знову піднятися. Досить сказати, що ви можете помітити, що цьому приділяється увага тільки при складанні нестандартної рами. Вік, сила, гнучкість і рельєф місцевості грають дуже недооцінену роль у виборі передачі. Як комбінезона багато виробників підійдуть для потрійний передачі (urgh), або ви можете побачити ту ж передачу, що і чоловіча версія. Я відчуваю, що в цьому є підтекст, а саме, що «жінки», ймовірно, не помітять, і якщо вони помітять, вони можуть заплатити за зміну або просто поправитися. Мммм не впевнений, що мені подобається таке ставлення. Мені дуже приємно, що 1x або «один за одним» стає все більш популярним. У цьому багато сенсу.

 

Резюме

Повертаючись до питання, чи потрібні жінкам велосипеди «спеціально для жінок»? Відповідь полягає в тому, що кожного потрібен велосипед, який підходить за розміром. Приблизно для 5 або 6 розмірів «жіночі» велосипеди для жінок, вироблені такими великими компаніями, як Trek, Specialized і Giant, матимуть позитивне значення. Але важливо пам'ятати, що ми всі різні, і наші тіла з часом змінюються, і, на жаль, більшість веломагазинів не до кінця розбираються в тих жінках (і чоловіків), яким не підходять стандартні розміри. Мої колеги по професії, які задають питання, слухають і адаптують велосипед, щоб він відповідав нашим «відстаючим», отримають плоди різними способами.

 

Коли велосипед пристосований до велосипедиста, він отримує від нього максимум задоволення, більше любить їздити на велосипеді і хоче більше їздити. Висхідна спіраль успіху з усіма вирівняними планетами. Так повинно бути.